hotellbesök och dusch i guld

svart och vit toa
Enkelt men snyggt!
Hej igen! Idag tänkte jag dela med mig en bild som jag tog när jag besökte en hotell i Stockholm. Jag gillade hur de hade med så enkla medel lyckats skapa en sådan snygg och enkel design i ett så litet rum. Gillar verkligen kombinationen av guld, svart och vit. Designen är så enkel men så snyggt. Less is more som de säger ibland verkligen. Det var en trevlig upplevelse att använda duschen, det fick än att känna att man duschade under vattenfall verkligen. Nästa toalett renovering kommer jag definitivt inskaffa samma dusch i guld. Denna bild visar verkligen hur du med små utrymmen och små medel kan skaffa dig en trendig toalett med att hålla det enkelt. Med detta sagt hoppas jag att ni får en grym kväll! Själv blir det kolla film!

#svart #vit #guld #badrum

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Svart kök med eleganta gulddetaljer från Ikea

Mera svart och guld i köket!