Mera svart och guld i köket!

Elegant i guld och svart
Eftersom svart och guld är en tidlös design som man aldrig tröttnar på tänkte jag visa en till bild som jag har hittat bland mina gamla bilder men som jag tog för ett tag sedan.  Hittade denna kök när jag var förbi på ikea köksavdelningen som liknar det svarta kök som jag publicerade i första inlägget men har en annorlunda design och variationer i färg. I denna design finns en mer lantligt känsla i köket och varm känsla med mindre utrymme för modern touch. Men vill man göra en likande kök så räcker det med att måla om sin nuvarande kök och köpa guldhandtag så har man ordnat stilen enkelt och billigt.  #guld #svart #trä #svartkök #guldhandtag #kök

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Svart kök med eleganta gulddetaljer från Ikea

hotellbesök och dusch i guld