Svart kök med eleganta gulddetaljer från Ikea

Köket som hjärtat i huset
Välkomna till första inlägget och med det tänkte jag dela med mig en av de kök som jag verkligen gillade och som jag tog kort på för ett tag sedan när jag var på Ikea i Örebro. Köket för mig påminde om inslag av elegans och stabilitet. Den hade den där lantliga touchen med eleganta detaljer i form av guld och lantliga former. Den tidlösa designen med  svarta lådor och den bruna tegelväggen med sina guld detaljer gjorde köket modern men fortfarande lantlig. Det är lätt att kök med moderna former tappar känslan av karaktär eller känslan av unikhet. Denna kök lyckas dock kombinera det gamla med den moderna touch av elegans och fortfarande bibehåller det nostalgiska känslan av ett lantligt kök. Här kan man föreställa sig många timmars matlagning och glädje av att bjuda sina käraste på god mat i en snygg kök. Jag ser framför mig många timmars sällskap och njutning i denna kök.
  
 Som sagt ett kök behöver inte kosta mycket för att se snyggt ut men svarta och vita kök fungerar alltid att köpa och man tröttnar aldrig på dess design som det lätt kan bli med kök där man använt mycket färger. Skåpen fanns också i olika former med glas och trä för den som ville blanda eller skapa sin egen stil. Skåpen med glas gjorde dock att köket såg mera luftigare ut och elegant med rätt ljussättning. Med detta sagt önskar jag er en bra dag och håll koll på min Pinterest konto för fler uppdateringar!

#kök #svart #guld #brunt #ikea #black #white #gold #kitchen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mera svart och guld i köket!

hotellbesök och dusch i guld